Estem gaudint molt fent aquesta activitat i hem pogut posar en pràctica tots els coneixements apresos al llarg del projecte “Walking around”
Us deixem algunes imatges del procés, esperem que us agradin
Estem gaudint molt fent aquesta activitat i hem pogut posar en pràctica tots els coneixements apresos al llarg del projecte “Walking around”
Us deixem algunes imatges del procés, esperem que us agradin
Aquesta setmana i per repassar tot allò que hem après al projecte de "Walking around", hem fet diferents activitats.
Primer vam fer un rellotge de cites, on a cada hora ens trobàvem amb un company diferent de classe i entre el dos, responíem les preguntes que ens feien les senyoretes.
Després hem fet 3 jocs diferents: un Memory amb les fotos de diferents parts dels tres paisatges, un de saber què era veritat i que era fals i el tercer, que consistia en relacionar cada una de les fotografies amb un nom del paisatge.
Les senyoretes també ens han posats diferents activitats interactives al Classroom per a què les puguem fer i així practicar tot allò que hem après.
Pawn, bishop, knight, rook, king and queen. Per si no ho sabeu, aquests són els noms de les peces de Chess en anglès. Amb els alumnes de 3r hem començat repassant aquests noms ja que, després de tants mesos (confinament inclòs), ja ens n’havíem oblidat, així com del valor i tipus de moviment de cada peça. A hores d’ara, encaminant-nos ja cap a finals de novembre, ja podem dir que tots ells se les saben perfectament.
Els alumnes de 3r de Primària han descobert el llenguatge de signes i per què és tan important per a les persones mudes i/o sordmudes. A classe han visualitzat alguns vídeos per conèixer millor aquesta realitat. Després, en grup han treballat com haurien de col·locar les mans per fer algun dels noms de la classe. Tot un món desconegut que continuarem treballant els propers dies. T’engresques a endevinar quins noms han fet amb aquest llenguatge?
Ara que hem començat a treballar les fraccions hem estat jugant a “El desglaç”, un joc per aprendre millor, practicar i reforçar allò que havíem treballat anteriorment a l’aula. Els matijocs ens ajudem a consolidar el que hem après d’una manera lúdica i divertida.
Ens encanten els matijocs, estem desitjant que arribi el proper joc!