divendres, 5 d’octubre del 2018

ROBÒTICA

Aquesta setmana, els nens i nenes de 3r hem iniciat, altre cop, la robòtica, però aquest any tenim novetats.

Anem tots junts a una nova sala i ens separem en dos grups. Uns fan màquines simples i els altres fan WeDo, però aquest any ho fem amb les iPads!

Després, a classe, omplim el llibret-Portfoli de Robòtica on fem una reflexió sobre el projecte que hem construït; si ens ha agradat, si ens ha costat, si l'hem pogut acabar.

Com ens agrada construir i crear amb la Robòtica!
















dimecres, 26 de setembre del 2018

Salut i foc

Els alumnes de tercer han tingut l'oportunitat de conèixer més de prop algunes tradicions catalanes gràcies al projecte "Salut i Foc", especialment aquelles relacionades amb la Festa Major: els gegants, els dansaires, els diables i els castellers.

Quatre experts en aquestes diferents activitats han explicat les seves vivències i han resolt els dubtes i curiositats que tenien els alumnes!

Salut i Foc!























divendres, 8 de juny del 2018

Treballem els oficis amb Mímica


Els alumnes de tercer estan fent jocs d´Expressió corporal en la darrera unitat de programació dins les classes d’Educació Física.

Més concretament estan fent jocs de comunicació no verbal mitjançant la MÍMICA.

En cada classe han fet jocs on han expressat objectes, sentiments, accions... només amb el seu propi cos sense fer servir el llenguatge oral.

Com a activitat final, en petits grups estan preparant una petita representació amb gestos “mímics” on cada alumne serà un personatge que mostrarà el seu ofici i un objecte característic d’ aquest a la resta de la classe. 












dilluns, 4 de juny del 2018

Gimcana 4 x 4


   Els alumnes de tercer van baixar als patis de l’escola a fer una activitat molt entretinguda la tarda de dilluns: una gincana matemàtica. L'objectiu de la sessió era el de consolidar el mecanisme de la multiplicació i posar-la en pràctica amb diferents activitats com la de Multipinta, el joc de cubs El producte guanyador o resolució de problemes matemàtics. També van aplicar els conceptes de geometria treballats a classe tot fent construccions de diferents figures amb els Tangrams.
    Al llarg del recorregut de la gimcana els mestres valoraven el rendiment dels alumnes en les diferents estacions amb un carnet personal que havien d’anar completant. Tot plegat va ser una gran experiència!