divendres, 28 de gener del 2022

No paris de moure't

El curs continua pas a pas i ens ha portat un nou projecte per aprendre i entendre com funciona el nostre trencaclosques interior. Un viatge fantàstic que ens fa partir dels nostres sentits, circular pel sistema nerviós, aterrar al meravellós encèfal, tornar a volar pels nervis i comprovar com l'aparell locomotor treballa. 

Amb l'objectiu de resoldre el misteri de com ens relacionem amb el nostre entorn i amb el nostre interior i enfortits i protegits pel nostre espectacular esquelet ens posem mans a l'obra.

Ja sabeu quin projecte fem o sigui que "No paris de moure't".





















dissabte, 22 de gener del 2022

Mamma Mia!

Aquest segon trimestre s’han reprès les classes amb una activitat que ens fa molta il·lusió als alumnes de tercer de primària: el musical Mamma Mia.

Amb el fred del gener, han començat els assaigs de les diferents actuacions musicals que formaran aquest gran festival. Aquesta activitat cooperativa i plena de ritme té els nostres alumnes molt engrescats. 

S’han organitzat els assaigs en diferents sessions i, com a les edicions anteriors, haurem d'esperar fins a final de curs per poder gaudir de l’estrena.

De ben segur que durant els propers mesos podran perfeccionar els moviments i aconseguir entre tots un resultat espectacular!


















dijous, 13 de gener del 2022

Reprenem les classes

Després de Nadal ha arribat el moment de tornar a l'escola i començar amb molta il·lusió el 2n trimestre.

Ens hem retrobat amb companys i mestres i amb molta empenta hem començat a treballar. Hi ha activitats noves com editar fotografies amb l'iPad o fer petits vídeos amb l'iMovie o d'altres que continuen com les matemàtiques, les llengües, la robòtica, el chess, etc. però que de segur ens sorprendran amb noves propostes. 
 
No podem esperar per gaudir-les totes! Ja us anirem informant. Seguim en contacte.












dimarts, 14 de desembre del 2021

Som a punt!

Que lluny ens quedava el festival de Nadal al novembre, quan vam començar a aprendre les nadales! I ara, de cop, ja el tenim aquí, demà comencem!

Fa setmanes que assagem les 3 cançons que cantarem els alumnes de 3r: "Les 12 van tocant", popular catalana, "Jingle Bells", tradicional dels Estats Units i "Mirall de pau", que cantarem juntament amb tots els nostres companys de primària. Hem començat aprenent cada cançó a l'aula de música, hem continuat practicant a casa nostra i hem pogut fer uns assajos al teatre, per saber com ens haurem de col·locar i quines sensacions sentim quan trepitgem l'escenari. Després d'un 2020 sense festival, ja ens n'havíem oblidat! 

Ja tenim el vestuari preparat i les pessigolles a la panxa que provoquen els nervis. Tot i així, segur que intentarem donar el millor de nosaltres mateixos i fer-ho molt bé! Esperem que us agradi! 

Que comencin a sonar els primers acords de les nostres nadales! Estem a punt pel festival 2021!